menu

poniedziałek, 16 września 2013

Zużycia oraz plany...

Bardzo, bardzo się cieszę, bo zapasy się uszczuplają :)
Dodam też, że udało mi się wstrzelić ze zużyciami niemal idealnie do potrzeb i oczekiwań mojej cery na chwilę obecną.

Krótko mówiąc, moje azjatyckie mini zużycia.











...oraz nowości włączone w plan pielęgnacji. Serum Dr Scheller oraz Uriage mają pomóc w zapanowaniu nad cerą. Dlaczego? Bo kwasy :D Tak, tak, kocham okres jesienno-zimowy i zawsze wyczekuję go ze zniecierpliwieniem.


A teraz jeszcze mini plan zużyć. Sama nie wiem, kiedy i jakim sposobem znalazło się w moich odjęciach tyle maseczek, dlatego robię dobrze mojej twarzy stosunkowo często. I zauważyłam, że jej stan się poprawił [puk, puk]

2 komentarze:

  1. niezłe zuzycie ....ciekawe produkty ktorych ja wogóle nie znam :/
    dziekuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgorzata-wizaż - Małe jak na razie, zważając na ilość zakupionych produktów :D Produkty azjatyckie, sporo ich w mojej pielęgnacji, choć nie więcej, niż naturalek.
    Proszę, bardzo ładne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń