menu

wtorek, 29 października 2013

Halloweenowy makijaż.


Halloween to zdecydowanie moje klimaty. Jak stwierdziłam dnia jednego, mój pokój ma lepsze wyposażenie, niż nie jedna halloweenowa dekoracja, a mojej playlisty nie powstydziłyby się najlepsze horrory ;) Całkiem niedawno usłyszałam miły komplement, iż wystrój moich pięciu ścian przywodzi na myśl cmentarz.
Dla mnie taki mrokness trwa cały rok! Dlatego nie mogłabym sobie odmówić makijażu, który świetnie nada się na  nadchodzącą okazję.
Postanowiłam przedstawić trzy kroki do coraz bardziej 'niepokojącego' looku.


I na koniec cała moja twarz :D



... oraz użyte kosmetyki:
oczy:
palety matów Glazel;
stuningowany pigment Kobo;
ulubione rzęsy połówki Etude house Side and long;
tusz L'oreal Volume million lashes

twarz:
podkład matte Everyday minerals [kolor przerobiony pod moją karnację];
róż Bourjois Rose pompon;
róż NYX Taoupe jako bronzer - nie żeby coś było widać ;)

usta:
masło jaśminowe Korres

brwi:
Etude house drawing eye brow










Czy wybieracie się na halloweenową imprezę?  
Jeśli tak, macie już opracowaną stylizację? Jaką?

5 komentarzy:

  1. WOW :) jestem pod wrażeniem :D
    U Nas w tym roku na spokojnie, bez przebierania ale za rok? kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że pozytywnym :D
      Powodzenia w przyszłym roku :)
      Jak to dobrze, że teraz mogę sięgnąć po gotową perukę, bo jak byłam mała i postanowiłam przebrać się za czarownicę, musiałam sama 'skonstruować' z konopi do uszczelniania ;)

      Usuń
    2. Jak najbardziej pozytywnie :)))
      Dzięki :*
      Fakt, kiedyś był problem niesamowity a teraz można dostać praktycznie wszystko :crazy:

      Usuń
  2. Jaki piekny makijaż !!!!!!!!!!!! cudoo ..perfekcja...rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje klimaty; gdybym mogła w nim chodzić na co dzień, nie miałabym nic przeciwko, ale pewne sytuacje z pewnością ;)
      Popadam trochę w skrajności, bo albo robię coś mocnego, wręcz wieczorowego, albo chodzę w ogóle bez pomalowanej twarzy :D

      Usuń