menu

wtorek, 26 listopada 2013

Mini haul. Bardzo mini ;)

...czyli jak [nie] uległam promocyjnym pokusom.
Twarda ze mnie babka, wytrzymuję z postanowieniu by nie gromadzić kosmetyków :D Mogłabym rzec nawet, że stąpałam wręcz obojętnie obok tych wszystkich półek. I kupiłam tylko to, co planowałam. Niczym portfela nie zaskoczyłam ;) Chociaż w planach był tusz L'oreal false lash wings, przed wycieczką do Rossmanna udałam się do Marionnaud i jakoś tak wyszło, że zdecydowałam się na tusz Make up factory. Bo zaintrygowała mnie szczoteczka. I nie miałam jak dotąd styczności z marką.
I ostatecznie, kiedy dotarłam do celu, w koszyku wylądował samotnie Color Tattoo Maybelline w kolorze Permanent taupe; z myślą o brwiach.

Na chwilę obecna naprawdę niczego nie potrzebuję, ale kto tam wie, co los przyniesie. Na razie pozbywam się/zużywam sukcesywnie to, co mam w zbiorach, wiec miejsca przybywa. Hmm, przede mną jeszcze DDD.

Jako bonus makijaż wykonany całkiem niedawno. Jakoś polubiłam się z czerwonym pigmentem. Niestety, jakoś brzydka, bo zdjęcie wykonane aparatem w telefonie; nie było w domu cyfrówki. Choć i jej parametry poddam w wątpliwość ;)

12 komentarzy:

  1. Mruuuuu jakie oczy :) Sama szalenie lubię akcenty z czerwienią, bardzo :)
    Będę czekała na relację dot. tuszu bo szczoteczka prezentuje się zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię :) Ostatnio moje makijaże są albo czerwono-czarne albo zwykły smokey wykonany Burning black L'oreala. Choć ostatnio do rodziny Color Infaillaible dołączyły dwie nówki sztuki :D Polubiłam się z nimi.
      Na chwilę obecną, po pierwszym użyciu tuszu, mogę rzec, że jak na świeżaka, totalnie rzadkiego efekt był ok :) Ale dam mu swoje odleżeć i zgęstnieć, bo przy moich rzęsach zbyt lejący tusz niemal gwarantuje sklejenie.

      Usuń
  2. jestem ciekawa tego color tatoo ale chyba w najblizszym czasie go nie zakupie przez moje zapasy kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam, bo rossmann :D Ale w sumie często bywają w promocji, w hebe też co jakiś czas rzucają promocje -40% na poszczególne marki, więc pewnie będziesz miała jeszcze nie jedna okazję :)

      Usuń
  3. śliczny kolorek cienia <3
    makijaż bardzo odważny .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo dobrze czuję się w mocniejszym makijażu ;) Mam dosłownie kilka/kilkanaście kolorów, po które siegam, nie robię ustępstw, jeśli o mnie samą chodzi :)

      Usuń
  4. Ja tez skusiłam się na ten cień z Maybelline ;) I dobrałam to tego top z Wibo i na tym zakończyły się moje zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne jeszcze nie raz zorganizują takie akcje, więc wszystko przed nami! :D

      Usuń
  5. mam złoty odcień color tattoo i bardzo lubię :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy znależć :)
    mam nadzieje, że się nie pogniewasz :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko z myślą o brwiach go kupiłam :) Nie lubię się z brązach/beżach i tym podobnych ;)

      W porządku, ważne, że to nie typowy spam :D

      Usuń
  6. Oczy boskie! :)
    Permanent Taupe ma i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja go jeszcze nie użyłam, bo mi się gdzieś pędzelek do brwi zapodział :( Już nawet miałam klikać na DDD nowy, no ale bez przesady :DD Muszę poszukać.

      Usuń