menu

środa, 4 grudnia 2013

Enzymatyczny peeling do twarzy Apis.

Tym razem przybywam z krótką opinią na temat peelingu firmy Apis.
Kiedyś, zamawiając kilka suplementów na dozie z ciekawości kliknęłam także owy produkt. Niezmiernie mnie cieszy, ze apteka oferuje kilka kosmetyków tej marki :)

Peeling otrzymujemy w miękkiej tubce. Dzięki takiemu opakowaniu nie miałam większych problemów z wyciśnięciem go niemal do samego końca. To duży plus :) Poza tym takie rozwiązanie jest o wiele bardziej higieniczne niż słoiczki, których nie lubię.
Zamknięcie jest trwałe, dobrze trzyma, nie otwiera się samoistnie.
Konsystencja kosmetyku jest raczej typowa jak na peeling enzymatyczny. Jest dość rzadki, ale nie za bardzo, dzięki temu jednak łatwo rozprowadzić na całej twarzy naprawdę niewielką ilość.
Zapach... hmm, wiem, że wiele dziewczyn wyczuwało wyraźnie nuty żurawiny, ja jednak niekoniecznie, wręcz nie zachwycił mnie. Na szczęście jednak jest nienachalny i kiedy miałam peeling na twarzy, nie wyczuwałam go w ogóle.
Działanie jak najbardziej na plus. Skóra była wyraźnie wygładzona, dostatecznie nawilżona, niwelował suche partie. I nie podrażniał.
Pojemność jest naprawdę spora, a peeling w moim odczuciu bardzo wydajny, więc gościł na mojej półce dobrych kilka miesięcy.
Cena bardzo korzystna, zaledwie kilkanaście PLN, tym samym, zważając na praktycznie same pozytywy, warto się skusić choćby po to, by go wypróbować :)
Ja peeling oczywiście polecam, na mojej cerze [mieszana, skłonna do przesuszeń i zapychania, z lekkim rumieniem na szczycie policzków] sprawdził się bardzo dobrze. Myślę, ze jeszcze nie raz zdecyduję się na zakup.

4 komentarze:

  1. super recenzja!
    musimy koniecznie spróbować ;)
    pozdrawiamy!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, tym bardziej, że jest naprawdę niedrogi i spory :)

      Usuń
  2. Brzmi ciekawie :) Ja zakupię maskę algową z Apis (i może przy okazji ten peeling). Tę na naczynka. Ale to dopiero jak do ojczyzny przybędę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie trafiłam jak dotąd na tę maskę, ale miałam jakąs oczyszczającą i byłam tak zadowolona, że przymierzam się do ponownego zakupu... od kilku miesięcy :D

      Usuń