menu

czwartek, 19 grudnia 2013

Nowości w pielęgnacji - ponownie paczka z Azji.



No i znowu popełniłam azjatyckie zakupy, ale skromnie, jak widać :)
Nie spodziewałam się, że otrzymam przesyłkę w tak krótkim czasie [ledwo ponad tydzień czekania].
Nie chciałam znowu zapychać półek, bo nadal mam trochę produktów, które czekają na swoja kolej. Jednak nie mam żadnego peelingu prócz tego, którego używam obecnie. To już sensowny pretekst, aby coś tam zamówić ;) No i moje serum wystarczy mi jeszcze na jedno, dwa użycia.
Co więc kupiłam?
Holika holika 3 second starter vita complex - miałam na nie ochotę od kiedy tylko przeczytałam o nim na wątku wizażowym dotyczącym kosmetyków azjatyckich. O rety, ta pojemność... Pójdzie pierwsze do odstrzału c: Choć prawdopodobnie zrobię odlewkę na wymianę.

Missha liqiudly one step oil to foam - bardzo zaciekawiło mnie takie rozwiązanie i głównie tym się kierowałam, dodając do koszyka. Już sprawdziłam - faktycznie zmienia swoją formułę :D

Mizon apple smoothie peeling gel - chyba nie muszę niczego pisać. Zachwalany, często wybierany peeling. Teraz także na mojej półce.

It's skin vc effector - ponowny zakup chyba mówi wystarczająco wiele :) Ale zostawię go na bardziej słoneczny okres. O ile zdążę zużyć holikę...

Wzięłam jeszcze dla mamy dziewięć sheet mask i krem do oczyszczania twarzy :) Ponadto zamówiłam Missha liquidly one step milk to peeling; niestety kosmetyk został wykupiony i dostałam zwrot $. Nie ukrywam, że na produkcie mi zależało i zdecydowanie wolałabym go otrzymać, ale już nic na to nie poradzę. Na chwilę obecną źle nie jest, zanim zużyję może nastąpią lepsze czasy, jeśli nie, to wrócę do jabłka Tonymoly ;)

5 komentarzy:

  1. super! ciekawi mnie ten oil to foam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu wydaje się całkiem przyjemny, ale na razie nie włączyłam go do pielęgnacji na stałe, bo chce zużyć samorobny olejek i czarne mydło :)
      Ale wypróbować musiałam ;)

      Usuń
  2. swietna paczka :) same nowosci jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak dotąd miałam jedynie jeden produkt, reszta to też dla mnie nowości :)

      Usuń
  3. It's Skin w tej wersji właśnie używam i też jestem zadowolona, pisałaś o nim już u siebie?
    A powiedz mi, co to jest to pierwsze? Bo ja głupia jestem ;) Serum jakieś?

    Bardzo fajne zakupy! Niech Ci się wszystkiego świetnie używa :)

    OdpowiedzUsuń