menu

czwartek, 26 marca 2015

Dwie odżywki z iHerb.

W ostatnim poście prezentowałam pomadki zakupione na iherb.com.
Oczywiście nie były jedynymi produktami, jakie wybrałam przy okazji zakupów na stronie.

Moje włosy do zbyt bujnych nie należą, czy raczej należeć przestały za sprawą problemów hormonalnych oraz wahań wagi. Jako dziecko szczycilam się grubymi, gęstymi i mocnymi pasmami. Niestety, od kilku lat zostalo mi tylko wspomnienie tamtych czasów. Dlatego staram się zagęścić je w miarę możliwości, pracuję nad wzrostem baby hair, a na co dzień stylizuję je w taki sposób, by nabrały objętości.
W ostatnim aspekcie mają mi pomóc dwie odżywki, które wylądowały w moim koszyku.

Testy dopiero przede mną, ale świetnie recenzje przyczyniły się do sporych oczekiwań. Jasne, to 'tylko' odżywki, jednak mam nadzieję, że po ich uzyciu wlosy będą sypkie, nabiorą lekkości bez przesuszenia. Ponad to fajne składy, ekstrakty i wyciągi roślinne pobudzające mikro krążenie przynoszą nadzieję na przyrost bh. 

To nie jedyne nowości, ostatnio nieco rozpieszczam moje włosy. Nie wyobrażam sobie życia bez pudrow do włosów; dlugo nosilam się z zamiarem zakupu tego od Bumble&Bumble, ostatecznie decydując na wypróbowanie. Na tle innych tego typu produktow wypada drogo, fakt, ale i pojemność jest kilka, kilkunastokrotnie większa.

Nie mam jednak wyrobionej opinii o tym produkcie, bowiem sięgnęłam po niego dopiero dwa razy, ale mogę stwierdzić, iż strukturę ma zupełnie różną od znanych mi dotąd preparatów, nie utrwala też jak inne pudry. Z tego powodu nie jestem pewna czy Bb trafi w moje oczekiwania...
Nie mniej jednak dopiero się z kosmetykiem zapoznaje i uczę używać.




Na koniec nieco prywaty - z dniem wczorajszym
spełniłam swoje długoletnie marzenie (:
Tak bardzo dla mnie; w najblizszym czasie 
planuję malutką rozbudowę, co przyniesie
przyszłość, któż to wie.

1 komentarz:

  1. Przyznam, że nie znam tych produktów i tak naprawdę pierwszy raz mam z nimi styczność.

    OdpowiedzUsuń